tiistai 30. toukokuuta 2017

Viimeinen maanantai (29.05) ala-asteella

Tänään oli meidän viimeinen maanantai ala-asteella. Teimme paljon kaikenlaista. Jotkut tekivät puheita kahvitukseen ja jotkut ruusujenjakotilaisuuteen. Minä (Ida) en tehnyt mitään puhetta, mutta korjasin Lauran kanssa yhden matrikkelin. Tytöt kävivät tekemässä päivällä omat teknisen työt loppuun. Minä (Ida), Laura ja Elli kävimme yhdessä ensimmäisinä tekemässä työt valmiiksi. Kun olimme saaneet työt valmiiksi Laura ja Elli lähtivät luokkaan ja minä jäin auttamaan muita, koska minun työ kuivui. Me menimme myös Sannin ja Jennan kanssa yhdellä välkällä suunnittelemaan laulua jonka laulamme lauantaina. Suunnittelun jälkeen Sanni ja Jenna menivät tekemään teknisen työt loppuun ja minä menin auttamaan heita niin he saivat nopeasti ne tehtyä.
-Ida K ja Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti