perjantai 1. heinäkuuta 2016

Matkani ranskaan

Lähdimme maanantaina 20.6.10 päiväksi Ranskaan, Antibesiin. Lentomme piti lähteä 17.00 mutta se oli 50min myöhässä mutta se aika kului nopeasti.  Lento kesti n.3,5h.
 Kun saavuimme Ranskaan Nizzan lentokentälle, meidän vuokra-asunnon omistaja vei meidät asunnolle ja pian lähdimme syömään... klo:22.30:D

Seuraavana päivänä lähdimme kauppaan ja haimme aamupalaa ja sen jälkeen tietty söimme ja lähdimme kiertämään Antibesia. Menimme aluksi läheiselle kivirannalle jonka kivet olivat todella sileitä ja kuumia.
   Sitten etsimme vanhan kaupungin josta löytyi hienoja patsaita joita oli aika paljonkin Antibesissa. Sitten menimme syömään ja menimme asuntoomme vaihtamaan uikkarit ja mentiin uimaan loppupäiväksi. Ja illalla katsoimme elokuvaa: Vaaleanpunainen pantteri 2.

Seuraavana päivänä halusimme ottaa rennommin joten päätimme lähteä hiekkarannalle. Vesi oli ihanan viileä ja aurinko ihanan lämmin. Söimme siellä ja lähdimme pois n.17.00. Olimme kaikki aika palaneita koska emme rasvanneet itseämme paljon mutta ei se haitannut.
  lähdimme vielä amerikkalaiseen ravintolaan syömään jossa oli todella hyvää ruokaa ja paikka oli todella hienon näköinen.

Nizzan kaupunki
Torstaina lähdimme Nizzaan junalla ja aluksi etsimme Hollister-kaupan ja sain sieltä shorsit, t-paidan ja hupparin. Kiertelimme Nizzaa ja söimme ja sitten halusimme mennä näköalakohteeseen joka oli vuori jonne oli todella pitkä matka mutta se oli sen arvoista. :)
  Sen jälkeen palasimme kotiin. Ja katsoimme elokuvaa: The Do-Over

Perjantainakin oli normaalia kiertelyä ja myöhemmin taas rannalle mutta silloin menimme kivirannalle. Illalla katsoimme taas elokuvana: Daddy's home

Lauantaina menimme bussilla Cannesiin ja aluksi menimme satamaan ja
sen jälkeen katsoimme kauppoja, söimme ja menimme Superdry-liikkeeseen josta sain t-paidan. Aloimme taas palata kotiin.
  Sunnuntaina katsoimme elokuvaa: The Deadpool

Maanantaina lähdimme Monacoon junalla ja siellä oli esim. japanilainen puutarha jonka kävimme katsomassa ja formularata. Siellä oli todella hienoja urheiluautoja joita ihailimme. Siellä vietimme päivän ja sitten taas kotiin.

Loput päivät olivat rantapäiviä.
   Keskiviikkona katsoimme elokuvana: Napapiirin sankarit 2

Torstaina lähdimmekin jo kotiin ja oli jo kiva päästä kotiin. Olimme kotona n.2.40.

Loma oli todella kiva ja näimme melkein kaiken minkä halusimmekin.