tiistai 12. heinäkuuta 2016

Espanjan reissu:)

Lähdimme Espanjaan 25.6. ja tulimme takaisin Suomeen 7.7.

Otin tämän kuvan lentokoneesta
Olin Espanjassa äitin, Veeran, Lotan ja Henkan kanssa. Henkka lensi Espanjaan 29.6. Minulla, äitillä, Veeralla ja Lotalla oli lauantai 25.6 yöllä herätys klo 02.00. Lähdimme ajamaan lentokentälle n. 02.45 ja olimme lentokentällä n. 04.00. Jätimme auton kauemmas lentokentästä ja menimme bussilla lentokentälle. Lentokesti n. 4h30min.
Kävelimme yksi päivä kauppaan
niin otin kuvan samalla kun
kävelimme
 Pääsimme lentokoneesta ulos, haimme matkalaukkumme ja menimme taksien luo. Taksilla menimme sitten hotelliin. Hotellimme oli Malagassa.
 Me vuokrattiin auto sieltä. Minä ja Äiti kävimme sitten hakemassa Henkan lentokentältä keskiviikkona 29.6. Olimme yli puolet loman ajasta ottamassa aurinkoa tai uimassa. Olimme yhtenä päivänä merellä. Kävimme myös muutamissa kauppakeskuksissa. Autolla kierreltiin katsomassa maisemia. Loma kului nopeasti. Vikana päivänä oli vähän pilvistä mutta se ei haitannut. Olihan se ihan kiva tulla Suomeen näkemään kavereita vaikka siellä olisi voinut olla vielä muutaman päivän.
Takaisin Suomeen lento lähti torstaina yöllä klo 00.55. Silloin lento kesti 3h45min. Meidän kenenkään mielestä ei ollut kamalan mukava tulla +35asteen helteestä tänne +11asteeseen.Loma oli todella kiva.