keskiviikko 26. huhtikuuta 2017

Pajat vaihtuu

Tänään siis vaihtui pajat. Eli ennen pajaviikkoa olimme valinneet 4 vaihtoehtoa ja niistä päätettiin 2. Joten nyt vaihtui👍🏻
IDA: Minulla oli viimeksi siis viittomat ja nyt minulla vaihtui eläinnaamioksi. Minun kanssani oli Alina ja menimme kuvisluokkaan yhdessä. Siellä oli oppilaita n. 12 ja Sari opettaja ohjaamassa. Aluksi kävimme läpi mitä tehdään ja sitten pareittain haimme paikan jossa työskentelemme. Sari näytti aluksi oppilaan kanssa miten toimia ja sitten saimme aloittaa.
1. Rasvataan naama
2. Mene makaamaan pöydälle
3. Aseta elmukelmu naamaan ihonmyötäisesti
4. Pari kastelee kipsisuikaleita veteen ja asettaa makaavan parin kasvoihin (tasaisin kerroksin).
5. Kun kipsiä on noin 3 kerrosta kasvoilla, nostetaan elmukelmun kanssa naamio pois kuivumaan.
Yhteen naamion meni noin 1h ja sitten parit vaihtoivat ja tehtiin toisellekkin. Tykkäsin itse tästä, koska tämäkin oli ihan uutta minulle. Samalla sai vaikka nukkua, mutta minä ja Alina vain juteltiin.
Huomenna jatketaan maalaamalla ja koristelemalla naamiomme joksikin suomen eläimeksi. Odotan innolla!
ELLI: Olin kankaanpainanta pajassa ja tein pöytäliinan
1. Mittaa haluamastasi kankaasta sopiva pala
2. Aseta kangas pöydälle ja laita alusta alle
3. Ota haluamasi väri ja muotti 
4. Anna sen kuivua 
5. VALMIS!s
 Elli & Ida.L

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti