keskiviikko 26. huhtikuuta 2017

Maanantai 24.4.2017

Kerromme tässä molempien päivistä, sillä Elli oli luistelu seuran kevätnäytöksessä ja Ida oli koulussa.
       ELLI: olin siis luistelun kevät näytöksessä. Olin pyytänyt luvan opettajalta, että saanko mennä. Luistelem Salpassa ja meidän seuralla on joka kevät näytös joka on tarinan muodossa. Meillä oli lauantaina kenraali ja sunnuntaina klo 14 ja 17 näytökset perheelle, sukulaisille ja kavereille. Maanantaina oli näytökset päiväkodeille ja kouluille. Tykkään itse todella paljon seurani kevät näytöksistä ja niiden harjoitteluista. Pääsin kotiin 12 jälkeen.
       IDA: Maanantaina koulu alkoi 9.00 ja meillä oli tällä viikolla pajaviikko, eli oli erilaisia pajoja Suomi 100v teemaan. Esimerkiksi minä olin kaksi ekaa päivää (jokaisena päivänä 2h) viittoma-pajassa. Ekalla päivällä me opettelimme viittomaan kirjaimet, nimiä, eläimiä ja ruokia/herkkuja. Seuraavalla päivällä harjoittelemme vuodenajat, viikonpäivät, harrastuksia, numerot, värit ja viittomaan "sata salamaa" laulun.
Minä tykkäsin viittomasta ja se oli erilaista ja uutta! Asiat oppisin itse nopeasti ja niitä on kiva tehdä. 
  Elli & Ida.L

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti