sunnuntai 7. elokuuta 2016

       

                                     KESÄLOMANI

 Olen ollut kesällä kahdella eri jääkiekkoleirillä. Toinen oli Huittisissa ja toinen Salossa. Olin Huittisissa joukkuekaverini Kallen kanssa.  Molemmat kestivät neljä päivää. Siellä me harjoiteltiin jäällä ja myös pelasimme muita lajeja esim. jalkapalloa ja lentopalloa. Minusta kivointa leireillä oli leiripelit jossa pelattiin toista ryhmää vastaan.                                                                                                                                                                                                       
                                                         Näytetään IMG_20160804_150408.jpg                                                                                                                  kuvassa olen jäällä leirillä  


 Kävin myös  Virossa heinäkuussa 26.7.2016 isän ja kaverini Eliaksen kanssa. Menimme sinne laivalla ja olimme siellä vain päivän. Kävimme siellä ostoksilla ja tutkimassa Viroa. Minusta kivointa oli laiva matkat. 
 
 Olimme myös päivän Linnanmäellä. Olin siellä kaverini Rasmuksen kanssa. Siellä me vain pyörittiin kaikissa eri laitteissa ja kävimme kaikissa kisoissa. Minun lempi laitteeni oli Kirnu. Olimme siellä kuusi tuntia mutta olisin viihtynyt pitenpäänkin.                                                                                    

 Kesällä olen myös käynyt uimassa, etsimässä pokemoneja, kalassa, ollut kavereiden mökeillä ja olen myös paljon golffannut.

                                     -Niklas                                   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti