keskiviikko 10. elokuuta 2016

                                       KESÄLOMANI
Olen tehnyt kesälomallani aika paljon kaikkea, mutta päätin kertoa lentopalloon liittyvän tekstin. 
     Eli 2004 syntyneistä tytöistä oli valittu 120 ja niistä 60 pääsi massaleirille somerolle. Massaleiriltä oli valittu vielä 20 tyttöä jatkoleirille Kisakallioon ja minä olin päässyt siihen. Leireillä tarkoituksena oli harjoittaa ensivuoden aluejoukkuetta varten tyttöjä. Eli nyt me 20 ollaan tavallaan ensivuotta varten jo treenattuja.
 Jatkoleiri
Eli jatkoleiri alkoi 18.7 ja loppui 21.7. Heräsin aamulla aikaisin ja tein aamutoimet ja lähdin Kisakallioon päin. Kun tulimme perille, me kaikki kokoonuimme aulaan ja sitten päivätreenien jälkeen menimme katsomaan omat huoneemme (jokaisessa huoneessa oli joko kaksi tai kolme tyttöä). Siellä sai olla vähän aikaan ja sitten vähänajan päästä alkoi jo päiväharkat.

   - Eli joka päivä oli kolmet harkat. (paitsi ekana ja vikana päivänä kahdet)
   - Kaikki harkat taisi kestää 1.30-2h
   - Jokaiselle päivälle oli suunniteltu oma teema, eli esim nostoa tai iskua...
   - Joka päivälle oli kaikille samanvärinen paita, jotta esiin tulisi joukkue.
   
Harkat
Eli harkat olivat kivoja ja monipuolisia. Koko leiriltä sai myös paljon kavereita ja liikuimme melkein koko ajan yhdessä. 
     Minusta oli myös mukava kuulla kun minua kehuttiin usein ja pyydettiin näyttämään esimerkkejä. Siinä tulee itsevarmempi olo, kun huomaa että on kehuttu suoritus.
     Huomasin että aina päivä päivältä suoritukseni myös paranevat. Olin ylpeä itseeni! 
Muuta
Kisakallio oli kiva paikka, koska siellä joka päivä menimme uimaan pikkurantaan enimmäkseen palautumisen vuoksi ja siellä väliaikoina sai liikkua itsekseen ja esim. minä ja Elisa (yksi ihana ystävä keneen tutustuin hyvin) menimme koko ajan etsimään pokemoneja ja kiertelimme metsissä ja koko alueella. Sieltä sai myös hyvää ruokaa. 
     Minulle jäi hyvä mieli leiriltä ja hyvä puoli harkoissa oli myös se, koska nyt kun meidän salon viestin joukkueella alkoi omat harkat, niin huomaan että minun esim. iskut lähtevät hallitummin ja nostot jne...

ps. kuvia en sieltä oikein ottanut, joita olisin voinut tähän liittää, mutta leiri oli aivan huikea!
Minulle jäi hyvä mieli ja motivaatio. Odotan kovin ensi vuotta, koska odotan pääseväni aluejoukkueeseen. 
     Myös omassa joukkueessani pääsin D red joukkueesta C white joukkueeseen, vaikka minun olisi pitänyt olla vielä yksi vuosi D-tytöissä.

-Ida 2016
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti